18 Nisan 2009 Cumartesi

Domainistiyorum.net / En iyi webmaster kim ? yarışması

soru1: Peki bu yarışma nedir

Cevap: Bu yarışma domainistiyorum.net’deki en iyi webmasteri seçicez. Yaptıgınız tasarımlar içerikler bakıcaz

Soru2 Yaırşmaya nasıl katılırız ?

Yarışmaya katılmanız için Bu bölüme site adresinizi ve nickini mail adresinizi dogru girmelisiniz.Site sizin olduguna eminolmak için sitenin alt tarafına Domainistiyorum.net ve bu bölüme yazdıgınız nicki sitenizin alt tarafına koymalısınız. Eher yapmıyanlar site en güzel site seçile bile yarışmadan kendisi iptal olucakdır :)

Soru3: Yarışmada neye göre puan vericeksiniz ?

Yarışmada sitenin içerigine düzenligine göre puan vericez.Adult siteler yasakdır.

Soru4: Yarışma nezamana kadar sürücek ?

Cevap: Yarışma tam ”bir” hafta sürücek başvurular cuma günü biticek cumartesi açıklanıcak :)

Soru5: Bu yarışmada ödül nedir ?

Yarışmada ödül 4 tane turk.net’de istedigi domain reglenicektir.

Soru6: Free siteler olurmu ?

Free siteler olur. ;)



şeklinde açıklama yapılmış, güzel bir yarışma, tabiki bende katıldım :D

www.izleyin.tk adresimle katıldım, tasarımı komple bana ait..

Domainistiyorum.net 2009 ödüllü seo yarışması blogu

Süper lig maçlarını, ücretsiz canlı yayın lig tv ile www.izleyin.tk adresinden izleyebilirsiniz...

http://seoyarisma.blogspot.com/

0 yorum:

Yorum Gönder